13:59

27. august 2012

Jeg søger et kollektiv, gerne i omegnen af københavn, men også gerne lidt længere fra.
Jeg hedder Søren Lindberg, er 43 år, og cand.mag i dansk og filosofi. Har arbejdet lidt bredspektret, med forlagsarbejde, webredaktion, foredrag- og undervisning. Er desuden udøvende musiker
Â
Søger et kollektiv med et godt socialt miljø, men også med mulighed for fordybelse i arbejde i perioder. Jeg er venlig og jovial, og er meget ansvarsfuld overfor andre.
Â
Jeg har en kæreste og en datter i Gentofte, så vil nok være en del afsted (især i weekender).
Â
Håber at høre fra jer
19:15

19. august 2012

Kollektivet Bifrost søger en ny kvindelig beboer til indflytning 1/11-12. Værelset er ca. 10,7 m2 og huslejen (som inkluderer el, varme, internet og avis) er 2954 kr/måned. Huslejen er ikke inkl. vores madordning, som er 1200 kr/måned. Derudover købes en andel i kollektivet til ca. 23400 kr. Kollektivet holder til i en stor hyggelig gammel villa med have i Vanløse nær Flintholm Station. Lige nu er vi fire kvinder og fire mænd i alderen 24-30 år samt katten Sorte. Nogle af os er studerende, andre arbejder. Det forventes, at du lægger, hvad der svarer til 4 timers arbejde i tjanser (indkøb, madlavning, rengøring, mm.) om ugen. Til gengæld bliver du en del af et hyggeligt fællesskab, hvor der altid er mad i køleskabet, nybagt brød og fællesspisning om aftenen. Send os fluks en email, hvis du er interesseret email: kollektivetbifrost_snabela_gmail_com
Most Users Ever Online: 212
Currently Online:
4 Guest(s)
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Camilla Nielsen-Englyst: 17
Christian Køster: 16
ann sophie pedersen: 15
Margrethe: 15
Katja Andersen: 11
Asger: 10
Member Stats:
Guest Posters: 4
Members: 2660
Moderators: 0
Admins: 2
Forum Stats:
Groups: 2
Forums: 3
Topics: 914
Newest Members:
test, wpengine, FayeEggleston, ElmerLehner5, jannie, L.A.Administrators: Jacobs: 0, Kolle Hjælp: 0