forum

A A A

Lost password?
Advanced Search

— Forum Scope —

— Match —

— Forum Options —

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters

sp_Feed Topic RSS sp_TopicIcon
Kollektivet 100 blomster søger nu beboer.
24. juni 2012
21:07
Loneb
New Member
Members
Forum Posts: 2
sp_UserOfflineSmall Offline

Kære kollektivister

Hvor skal jeg bo fra september - I jeres kollektiv?

Jeg er i hvert fald på udkig efter et kollektiv, der har plads til en kvindelig beboer sidst i 20'erne fra september/oktober 2012.
Kort om mig: journalist - og elsker mit arbejde, laver verdens bedste karry-linse-suppe, oprindeligt nordjyde, boet i både Kairo og New York, single, glad for socialt samværd (naturligvis) og vil glæde mig til at indgå i et hyggeligt fælleskab.

Kollektivet skal ligge i cykelafstand af DR Byen eller have gode muligheder for at pendle med s-tog/metro.

Jeg glæder mig til at høre fra jer, og jeg kommer gerne forbi til kaffe og et se-hinanden-an-møde.

De bedste hilsner
Sofie

Kontakt: sofie_skamris@hotmail.com

15. august 2012
12:10
Kollektivet 100 Blomster
New Member
Members
Forum Posts: 2
sp_UserOfflineSmall Offline

Kollektivet 100 Blomster har eksisteret siden 1970 og har derfor en lang historie, men med forholdsvis nye beboere i huset. Vi har et lejemål med to værelser, som er ledigt pr 15/10 2012. Huslejen er på 4800.- og er inkl. vand, varme, el, indboforsikring, vask, avis og trådløst net. Vi er et "voksent" kollektiv, hvor vi for tiden bor 3 mænd og 3 kvinder i alderen 32 til 47 år, samt to delebørn. I det daglige deler vi udgifter, arbejdsopgaver og madlavning - og får til gengæld god mad, hygge og masser af plads, også til at være sig selv. For os er det vigtigt at dynamikken og kemien i huset er god, skriv derfor til os, hvis du har lyst til at bo i vores kollektiv og mener du kan tilføre positiv energi til gruppen. Vil du være med til at videreudvikle og præge vores kollektiv, så glæder vi os til at høre fra dig.

Send en mail/nogle ord om dig/ en ansøgning til nybeboer@live.dk senest den 23. august. Vi vil efterfølgende invitere dig til en rundvisning, hvor du vil få mulighed for at vores dejlige sted og møde os. Samtaler finder sted d. 10/9 og 23/9 i tidsrummet 18-20.

Har du ikke hørt fra os inden d. 1. september, så er du desværre ikke blevet taget i betragtning.

Blomstrende hilsner fra 8 forventningsfyldte kollektivister.

Forum Timezone: UTC 1

Most Users Ever Online: 212

Currently Online:
7 Guest(s)

Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)

Top Posters:

Camilla Nielsen-Englyst: 17

Christian Køster: 16

ann sophie pedersen: 15

Margrethe: 15

Katja Andersen: 11

Asger: 10

Member Stats:

Guest Posters: 4

Members: 2660

Moderators: 0

Admins: 2

Forum Stats:

Groups: 2

Forums: 3

Topics: 914

Newest Members:

test, wpengine, FayeEggleston, ElmerLehner5, jannie, L.A.

Administrators: Jacobs: 0, Kolle Hjælp: 0