forum

A A A

Lost password?
Advanced Search

— Forum Scope —

— Match —

— Forum Options —

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters

sp_Feed Topic RSS sp_TopicIcon
Sød pige søger pr. 1/10 i København
25. juli 2011
08:35
Emma
Member
Members
Forum Posts: 6
sp_UserOfflineSmall Offline

Jeg er en sød, rummelig og underholdende pige, der søger kollektiv pr 1/10 hvor jeg også skal læse matematik som suppleringsfag og med et studiejob ved siden af.

Søger kollektiv fordi man har et skønt fællesskab og en form for familie, så man ikke bliver ensom i den store by, i modsætning til når man bor alene. Jeg vil meget gerne deltage i diverse fællesaktiviteter og middage. Jeg er ordensmenneske, men uden at være fanatisk, så længe jeg kan bestemme hvordan mit eget værelse tager sig ud.
Jeg er 20 år gammel, men har intet imod at bo sammen med nogen der er 10 ældre eller mere. Forhåbentlig skal jeg i gang med at læse medicin til næste sommer. Pt. Bor jeg med min kæreste på Jagtvej, men vores kontrakt løber kun til 1. oktober.

Værelset skal være min 15kvm og ligge på et af brokvarterene/Christianshavn/indre by pga. studie, job og fritidsaktiviteter.

Mit max budget er 3000inkl alt pr. måned, men skriv gerne hvis du har spørgsmål, forslag eller tilbud.

Jeg glæder mig til at høre fra dig/jer

Mange hilsner Emma

Ps. Jeg svarer på mail: emma.epost@hotmail.com

Forum Timezone: UTC 1

Most Users Ever Online: 212

Currently Online:
6 Guest(s)

Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)

Top Posters:

Camilla Nielsen-Englyst: 17

Christian Køster: 16

ann sophie pedersen: 15

Margrethe: 15

Katja Andersen: 11

Asger: 10

Member Stats:

Guest Posters: 4

Members: 2660

Moderators: 0

Admins: 2

Forum Stats:

Groups: 2

Forums: 3

Topics: 914

Newest Members:

test, wpengine, FayeEggleston, ElmerLehner5, jannie, L.A.

Administrators: Jacobs: 0, Kolle Hjælp: 0